Dış kaynak kullanımının mekan ve zamandan tasarruf sağlayan bütün avantajlarıyla, her bir dosyasına erişilebilen etkin arşiv.

Açık raflarda saklama

Açık rafta saklama sisteminde, aktif dokümanların hızlı geri alımı için belgelerinizi teker teker barkodlayıp dosyalamaktayız.

Dokümanları tarayıp talep üzerine, işletmeniz dahilindeki bir arşivdeki doküman tesliminden daha kısa süre içinde ilgili yere teslim edebiliriz. Çevrimiçi kayıt yönetim portalımız sayesinde aktif belgelerinize elverişli, web tabanlı erişim mümkün olmaktadır ve bu sayede dosyalarınızı asla kaybetmezsiniz.

Hizmetlerimiz aşağıdakileri de içermektedir:

  • Dosya tamamlama
  • Dosyalara destekleyici belgeler ekleme (drop filing) ve sürüm güncelleme
  • Fiziksel kayıtların planlı teslimatı
  • Talep üzerine tarama

Kurum içi doküman yönetimi – Sizin mekanınız, bizim deneyimimiz

Evraklarınızdan bazılarını dahili olarak yönetmeyi tercih ederseniz, sizin yerinizde etkin ve kanunlara uygun bir program geliştirmenize yardımcı olabiliriz. Tecrübeli profesyoneller ve güvenlik soruşturmasından geçirilmiş uzmanlar tesislerinizi ve kurum içi kayıt yönetimi programlarınızı yürütecek veya bunlar için personel temin edecektir.